ASIAKKAAT

Tarjoamme asiakkaillemme vain parasta mahdollista palvelua – haluamme tulla muistetuiksi yhteisten onnistumisten kautta. Alla esimerkkejä asiakkaistamme.

Suomen Jääkiekkoliitto

Suomen toiseksi korkein jääkiekkosarja Mestis on kuulunut Viestintäliigan asiakkaisiin kesästä 2016 lähtien. Viestintäliiga vastaa koko sarjan viestinnästä sekä on päivittäisessä yhteistyössä seurojen ja Jääkiekkoliiton kanssa.

www.mestis.fi

Viestintä muuttuu nykyaikana koko ajan tärkeämmäksi ja olen tyytyväinen, että saimme jatkaa yhteistyötä Viestintäliigan kanssa myös kaudella 2017-2018. Tämä työ vaatii isoa sitoutumista ja joustavuutta kaikilta osapuolilta. Viestintäliigan jäsenien pitkäaikainen urheilutausta on näkynyt vakuuttavana työnjälkenä.

Pirkka AntilaJääkiekkoliiton kilpailupäällikkö

Yle TV1:n Puoli seitsemän -ohjelma

Petteriä ja Oskua pyydettiin alkuvuodesta 2017 pitämään koulutustilaisuus TV1:n suositun Puoli seitsemän -ohjelman työryhmälle. Nämä ammattijournalistit olivat mahtava yleisö! Petterin teemana oli henkilö-, eläin- ja jopa esinebrändin mahdollisuudet, ja Oskun teemana oli puolestaan yhteisöjen hallinta somessa.

www.yle.fi/aihe/puoli-seitseman

Petteri ja Osku vetivät koulutusosuutensa hyvällä otteella ja elämänmakuisella huumorilla. Puoli seiskan jengille Seppo ja lätkän MM-95 opettivat paljon somen tekemisestä.

Pekka ToikkaTuottaja, Yle TV1, Puoli seitsemän

Petteri ja Osku vetivät koulutusosuutensa hyvällä otteella ja elämänmakuisella huumorilla. Puoli seiskan jengille Seppo ja lätkän MM-95 opettivat paljon somen tekemisestä.

Pekka ToikkaTuottaja, Yle TV1, Puoli seitsemän

Mattila Bros.

Perinteikäs ylöjärveläinen lihajalostamo otti Viestintäliigaan yhteyttä, kun he tekivät brändiuudistusta. Toimimme apuna mm. sosiaalisen median kanavien ylläpidossa, video- ja kuvasisällöissä sekä esimerkiksi blogitekstien kirjoituksessa. Yhteistyö jatkuu edelleen tiiviisti ja lämpimissä merkeissä.

www.veljeksetmattila.fi

Treffattiin poikien kanssa kesällä 2016 ja se oli rakkautta ensisilmäyksellä. ❤️ Ja hommatkin ovat hoituneet just eikä melkein. Yhteistyö on toiminut hienosti, Viestintäliigaa on helppo suositella!

Essi SivulaYrittäjä, Lady of The House, Mattila Bros.

Visa-Auto

Yhteistyömme Visa-Auton kanssa alkoi tammikuussa 2017. Lähdimme työstämään yrityksen koko markkinointisuunnitelmaa sosiaalisesta mediasta tienvarsimainoksiin ja sisäiseen viestintäkoulutukseen. Visa-Auton toimitusjohtaja Samuli Hietarinta on ollut lennokkaille ideoillemme myötämielinen ja olemme saaneet järjestää todella mielikuvituksellisia tempauksia heidän kanssaan. Kirsikkana kakussa ehdottomasti keväällä 2017 järjestetty sosiaalisen median kilpailu, jonka voittaja lähetettiin Pariisiin katsomaan jääkiekon MM-kilpailuja.

www.visa-auto.fi

Olemme olleet erittäin tyytyväisiä joustavaan palveluun sekä hyvään ideointiin.

Samuli HietarintaToimitusjohtaja, Visa-Auto

Olemme olleet erittäin tyytyväisiä joustavaan palveluun sekä hyvään ideointiin.

Samuli HietarintaToimitusjohtaja, Visa-Auto

Laskuni.fi

Laskuni.fi-palvelu on yksi monipuolisimmista asiakkaistamme. Yhteistyöhömme on kuulunut muun muassa strategisia töitä, kokonaisvaltaista somekanavien ylläpitoa, bloggausta, artikkelien kirjoitusta, video- ja valokuvapalveluja sekä yleistä kampanjaideointia.

www.laskuni.fi

Yhteinen sävel löytyi nopeasti ja yhteistyö onkin toiminut moitteettomasti alusta alkaen. Hyviä ideoita, laadukasta toteuttamista ja ripeää toimintaa. Viestintäliiga on lunastanut kaikki odotuksemme.

Niklas ElomaaToimitusjohtaja, Laskuni.fi

Lainasto

Viestintäliiga ja Lainasto ovat tehneet tiivistä yhteistyötä kesästä 2016 lähtien. Yhteistyö on pitänyt sisällään sekä Lainaston että sen rahoitustuotteen NordCreditin somekanavien täysvaltaisen ylläpidon ja lisäksi myös useita erilaisia videoprojekteja.

www.lainasto.fi

Yhteistyö Viestintäliigan kanssa on pitänyt sisällään villiä ideoiden pallottelua ja jämäkkiä toteutuksia. Aina voi luottaa hommien hoituvan!

Taneli HulkkoChief Marketing Officer, Lainasto

Nordic Regional Airlines

Projektin alussa Norran brändi oli noin vuoden ikäinen ja liiketoimintamallimme oli muuttunut merkittävästi keväästä 2015, jolloin siirryimme nykyiseen tuotantoyhtiömalliin. Halusimme lähteä vahvistamaan ja kirkastamaan kuvaa siitä, minkälainen Norra on työnantajana. Visiomme oli melko selkeä, mutta tarvitsimme vielä juuri ne yhteistyökumppanit, jotka osaisivat ammattilaisten ottein esittää ajatuksemme videolla, joka toimisi erityisesti somemaailmassa. Norra halusi näkyä nuorekkaana, rentona ja rohkeana työyhteisönä, jossa tuotetaan laadukasta palvelua.

www.flynorra.com

Viestintäliiga näkyi ulospäin rohkeana viestintätoimistona, joka ymmärtää somemaailman salat. Näin tiemme kohtasivat. Olemme Norralla tyytyväisiä lopputuotteeseen ja yhteistyöhön, ja voimme suositella Viestintäliigaa vastaaviin projekteihin.

Rebecca RosbäckHR Specialist, Nordic Regional Airlines Oy, N°RRA

Kuopio Innovation

Kävimme opastamassa Kuopio Innovation -ryhmään osallistuneet sosiaalisen median saloihin. Osku veti osallistujille Facebookin ja Instagramin työpajat, ja Iiro otti puolestaan kantaa LinkedInin ja Twitterin sielunmaisemiin.

www.kuopioinnovation.fi

Pyysimme Viestintäliigaa vetämään yritysryhmälle Verkkoläsnäolo-koulutuksen, jossa tutustuttiin sosiaalisen median kanaviin yritysnäkökulmasta sekä muutaman peruskanavan käyttöön. Viestintäliigan tyyli valmentaa oli lennokas ja innostava. Koulutus antoi hyvän pohjan ja konkreettisia neuvoja somen kanssa painiskeleville yrityksille. Kaikki saivat varmasti jotain uutta pohdittavaa ja osa repullisen mutusteltavaa.

Reetta AiraksinenTiedottaja, Kuopio Innovation Oy

Nespresso

Heti Viestintäliigan lanseerauksen jälkeen huhtikuussa Nespresso Business Solutionsin kanssa tehtiin iso jumppa, kun yrityksen viestintämahdollisuudet käytiin kokonaisuudessaan läpi. Sosiaalisen median puolelta löytyi tässäkin tapauksessa huikeasti mahdollisuuksia, joista Nespresso sai paljon eväitä B2B-myyntiinsä somestrategian, -ohjeistuksen ja -valmennuksen muodossa

www.nespresso.com

Iiron ja Viestintäliigan kirkastama somestrategia ja siihen liittyvä koulutus antoi meidän myynti- ja markkinointitiimille loistavat eväät kasvattaa sekä omaa että yrityksemme imagoa työhyvinvoinnin asiantuntijoina meille parhaiten soveltuvissa kanavissa. Kiitos hyvästä duunista!

Minttu VäisänenManaging Director, NESPRESSO Business Solutions

TUTO Hockey

Viestintäliigan tekijät ovat huolehtineet TUTO Hockeyn viestinnästä ja sosiaalisen median hallinnasta vuodesta 2011 lähtien. Osku ja Juhani ovat vastanneet TUTOn viestinnästä yhdessä ja erikseen, pitäen huolen siitä, että tarjolla on ollut skenen värikkäintä ja rohkeinta tekemistä vailla ennakkoluuloja. TUTOn tekeminen ja näkyminen sosiaalisessa mediassa on toiminut mallina isommillekin organisaatioille urheilumaailmassa.

www.tutohockey.fi

Nyt on koossa urheiluviestinnän ja -markkinoinnin Dream Team. Osaamista, kokemusta ja näkemystä ammattilaisten vaatimuksiin.

Dani AavinenToimitusjohtaja, TUTO Hockey Oy

Viestintäliiga
020 728 0420
iiro@viestintaliiga.fi
@viestintaliiga

NIMI

EMAIL

PUHELINNUMERO

VIESTI